27.05.2017

La Fundació UE Vic obre les inscripcions per la temporada vinent

La Fundació Unió Esportiva Vic ja ha obert el termini d'inscripcions per a la temporada que ve. Des d'aquest mes de maig, totes les persones interessades a sumar-se al projecte de la institució vigatana ho poden fer adreçant-se a les oficines del club, ubicades a l'Estadi de Futbol Municipal de Vic. Allà els atendran, a partir de les cinc de la tarda i fins a dos quarts de nou del vespre, els tècnics, pedagogs i entrenadors de la Fundació, que els resoldran tots els dubtes que puguin tenir i els explicaran quin és el projecte formatiu de l'entitat.

La Fundació UE Vic va engegar motors tot just l'estiu del 2015. Va arrencar el setembre d'aquell any amb un futbol formatiu integrat per una vuitantena de jugadors. Menys de dos anys després, la plantilla del club la composen catorze equips i gairebé 200 esportistes, a més d'una trentena d'entrenadors, tècnics i pedagogs. Aquest estiu, la Fundació posarà en marxa la segona edició del seu campus d'estiu perquè les jugadors i jugadores interessades en el projecte esportiu del club el puguin conèixer d'aprop.