07.09.2017

La Fundació ofereix 40 places gratuïtes per a nens i nenes de 3 a 5 anys

Fidels al seu compromís amb l’educació esportiva dels infants, la Fundació obre un període d’inscripció a la seva Escola d’Iniciació per als nens i nenes que tinguin entre 3 i 5 anys que vulguin iniciar-se en la pràctica del futbol.

Des de la Fundació s'ofereixen 40 places gratuïtes -distribuïdes per edats i en 4 equips mixtes de 10 jugadors- durant tota la temporada (del 3 d’octubre al 14 de desembre de 2017 i del 6 març al 7 de juny de 2018), per tal que els nens i nenes comencin a jugar a futbol seguint un mètode d’aprenentatge basat en els aspectes més lúdics i pedagògics d’aquest esport. Tot i que la plaça és gratuïta, s'hauran d'abonar 25€ en concepte de material.

L’Escola d’Iniciació de la Fundació disposa d’un grup humà amb una acreditada experiència en el camp del desenvolupament cognitiu i motriu dels infants. Comptarà amb 1 coordinador i 4 monitors. L'horari dels entrenaments serà dimarts i dijous de les 17:45h a les 18:45h.

MÉS INFORMACIÓ

Correu: info@fundaciouevic.cat