20.05.2018

Obertes les inscripcions per al 3r Campus d’Estiu de Tecnificació

La Fundació Unió Esportiva Vic ja ha obert el període d’inscripcions –que finalitzarà el 22 de juny- per apuntar-se a la 3a edició del Campus d’Estiu de Tecnificació que se celebrarà a l’Estadi Municipal de Vic entre el 25 de juny i el 20 de juliol. Hi podran participar nens i nenes d'entre 5 i 14 anys.

L’edició d’enguany servirà per posar en pràctica el sistema de treball que utilitzarà l’entitat durant la temporada 2018-19. Sota la direcció esportiva de Ramon Carrascal, els tècnics de la Fundació dissenyaran les sessions seguint un procés d’ensenyament i aprenentatge que tindrà com a objectius principals: l’entrenament lúdic, el desenvolupament educatiu i la formació competitiva.

Els jugadors i jugadores tindran l’opció d’apuntar-se per períodes setmanals, fins a un màxim de 5 setmanes que seran les que comprendran tot el període de duració del campus. El preu de les inscripcions és el següent: 1 setmana (75€), 2 setmanes (135€), 3 setmanes (165€), 4 setmanes (195€) i les 5 setmanes (215€). Aquests imports inclouen l’assegurança mèdica i l’entrada a la piscina. Les famílies que matriculin més d’un germà gaudiran d’un 10% de descompte a partir de la segona matrícula.

El Campus d’Estiu comptarà amb un calendari que es repetirà cada setmana però que presentarà diferents activitats i aspectes tècnics a treballar. També comptarà amb un servei d’acollida (8h a 9h) i dues sessions setmanals de piscina.

Per a més informació podeu adreçar-vos en horari d’oficines –de 5 a 8 de la tarda- o consultar els papers d’inscripció en què també es detallen els continguts que es treballaran cada setmana i el calendari d’aquesta 3a edició.