19.11.2019

Obertes les inscripcions per a la 5a edició del Campus de Nadal

Resta poc més d'un mes perquè arribi el Nadal i la Fundació Unió Esportiva Vic ja té preparada, una vegada més, la fórmula per fer front a l'aturada esportiva durant les festes nadalenques. Tots aquells esportistes d'entre 3 i 14 anys que ho desitgin podran seguir jugant a futbol i gaudir d'altres activitats a les instal·lacions del Municipal de Vic gràcies al Campus de Nadal 2019-20 de la Fundació.

Les dates escollides per aquesta cinquena edició seran els dies 23, 24, 27, 30 i 31 de desembre del 2019; i el 2 i 3 de gener del 2020. Les famílies podran escollir, un any més, la possibilitat de fer la inscripció mitjançant l'opció de dies individuals, o bé, escollir el calendari complet del campus. Per aquest motiu des de la Fundació s'ofereix, per una banda, l'opció d'una inscripció de 40 euros per gaudir de la totalitat de l'edició i, per l'altra, un cost de 8 euros per jornada individual.

El Campus de Nadal tindrà lloc durant la franja del matí en jornades de quatre hores, de 9 del matí a la 1 del migdia. A més, per a totes aquelles famílies que ho necessitin, es comptarà amb un servei d'acollida a partir de les 8.30h.

Per a qualsevol dubte, us podeu adreçar a les oficines del Municipal de Vic, de dilluns a divendres, en horari de 17.30 a 19.30h. També podeu contactar i demanar més informació a través del correu electrònic info@fundaciouevic.cat o utilitzant el formulari del web.