30.06.2020

La Fundació UE Vic participa en l'oferta esportiva del projecte 'Estiu Únic'

Aquest estiu 2020, a causa de la situació provocada per la Covid-19, des de l'Ajuntament de Vic s'ha optat per apostar per un format anomenat Estiu Únic el qual engloba la programació habitual d'Estiu XLCívicus –casals d'estiu per a infants i joves de 3 a 16 anys- i de Tardes d'estiu al carrer –activitats obertes a tot el públic-. Des de l'organització s'ha volgut apostar per la fórmula que els Casals Municipals d'enguany puguin incloure una oferta esportiva, així com de lleure, cultural i formativa. Aquests casals tenen lloc en diversos centres educatius de la ciutat.

En referència a l'oferta esportiva, s'ha comptat amb la col·laboració de diverses entitats de la ciutat entre les quals es troba la Fundació Unió Esportiva Vic. Des del club ausetà s'ha volgut ser partícip de la iniciativa aportant la figura d'un tècnic, Pepo Espona, que exercirà de monitor al llarg de diverses sessions enfocades en la pràctica del futbol. Cada entitat, en jornada matinal, s'encarrega d'oferir 3 sessions de 90 minuts a la setmana en un mateix centre educatiu.

La participació d'entitats esportives al Casal Municipal suposa una molt bona oportunitat per als infants de fer activitat física de qualitat, sobretot aquells que han patit de manera més severa el confinament. Els casals d'estiu que van començar el passat 29 de juny, s'allargaran fins al 10 de setembre.