16.07.2020

La Fundació UE Vic encetarà la temporada 2020-21 amb una festa d'inauguració

El dissabte, 5 de setembre, la Fundació Unió Esportiva Vic celebrà una festa d'inauguració per donar la benvinguda a la temporada 2020-2021. Després que la crisi sanitària provocada per la Covid-19 obligués a suspendre esportivament la passada temporada com totes les activitats extraesportives relacionades, la Fundació UE Vic es va quedar sense el tradicional sopar de comiat que celebra cada any amb famílies i esportistes. Per aquest motiu, enguany la nova campanya començarà amb una jornada festiva que voldrà reunir tota la massa social de l'entitat.

La festa d'inauguració, que tindrà lloc a l'Estadi Municipal de Vic, s'iniciarà a partir de les 10 del matí i s'allargarà fins a les 8 del vespre. Al llarg del dia es comptarà amb un ampli ventall d'activitats entre les quals els assistents podran gaudir de partits de futbol, activitats dirigides, jocs d'aigua, pràctica de Bubble Football, llits elàstics, inflables, un futbolí humà, diversos tallers, sortejos i una discomòbil per amenitzar l'ambient. La jornada també comptarà amb un dinar.

Per a poder participar-hi serà necessari adquirir un tiquet que es podrà comprar a les oficines de la Fundació de dilluns a divendres, en horari de 5 de la tarda a 8 del vespre. El preu del dinar per a adults serà de 8 euros i inclourà entrepà, beguda i gelat. Els jugadors i jugadores de la Fundació podran participar en totes les activitats i gaudir d'un dinar per un preu conjunt de 15 euros.

Des de la Fundació s'anima a tota la seva massa social a participar en un dia que vol esdevenir una festa per començar la temporada 2020-2021 amb energia i positivisme.