18.07.2020

La Fundació UE Vic ofereix 60 places gratuïtes per a l'Escola d'Iniciació 2020-21

Fidel al compromís amb l'educació esportiva dels infants, la Fundació Unió Esportiva Vic obre un període d'inscripció a la seva Escola d'Iniciació per als nens i nenes que tinguin entre 3 i 5 anys que vulguin aprendre a jugar a futbol.

La Fundació UE Vic, per segon any consecutiu, ofereix 60 places gratuïtes durant tota la temporada 2020-2021, per tal que els nens i nenes comencin a jugar a futbol seguint un mètode d'aprenentatge basat en els aspectes més lúdics i pedagògics d'aquest esport. L'Escola d'Iniciació de la Fundació disposa d'un grup humà amb una acreditada experiència en el camp del desenvolupament cognitiu i motriu dels infants.

El calendari de l'Escoleta per a la propera temporada serà del 15 d'octubre al 17 de desembre de 2020 i del 25 de febrer al 28 de maig de 2021. Els entrenaments se celebraran els dimarts i els dijous a la tarda, en horari de 17.45 a 18.45h.

Les famílies dels alumnes de l’Escola d’Iniciació faran una única aportació anual de 65 euros en el moment de formalitzar la seva inscripció i hauran de comprar l’equipació oficial de la Fundació UE Vic. També es comprometran a vendre un talonari de loteria en el sorteig de Nadal.