Covid-19

24.09.2020

Protocol Covid-19 a l'Estadi Municipal de Vic

Consulta les mesures de seguretat per la Covid-19 que cal tenir en compte per part de jugadors/es, tècnics, famílies i públic en l'ús i estada a les instal·lacions de l'Estadi Municipal de Vic. A continuació s'adjunten les principals normes tant en dies d'entrenament com en dies de partits de futbol base o del primer equip.

1. És obligatori l'ús de la mascareta. El recinte compta amb gel desinfectant.

2. En dia de partit abans d'accedir al camp, caldrà omplir un full de declaració responsable facilitat per l'Ajuntament de Vic. Per facilitar la gestió, es recomana que aquest full es porti imprès i omplert des de casa. També hi ha l'opció d'omplir el formulari digital i ensenyar a l'entrada del recinte el justificant corresponent que es rebrà al correu electrònic. S'adjunten a continuació les opcions disponibles.

Full de declaració responsable per a partits del primer equip (Digital). Accedeix-hi aquí.

Full de declaració responsable per a partits de futbol base (Digital). Accedeix-hi aquí.

Full de declaració responsable estàndard (PDF). Descarrega-te'l aquí.

3. Cal respectar la distància de seguretat. Recordem que les graderies de l'Estadi Municipal compten amb l’espai suficient per poder ubicar-se complint amb les distàncies de seguretat. A més, la zona de tribuna està senyalitzada.

4. L'accés al terreny joc per entrenar és exclusiu per a esportistes. Familiars i acompanyants podran accedir fins a la zona delimitada senyalitzada

5. Els jugadors/es hauran de portar la seva ampolla d'aigua. Caldrà venir canviat a entrenaments i partits. Els vestuaris romandran tancats.

6. En arribar al camp, els jugadors/es hauran de prendre's la temperatura i seguir les pautes dels seus entrenadors/es.

7. El bar estarà operatiu seguint les mesures de seguretat corresponents.