12.10.2020

Inaugurat el ‘Mural del Centenari’, obra de l’artista vigatà Miquel Ordeig

El propvinent diumenge, 18 d'octubre, la Unió Esportiva Vic celebrarà els seus 98 anys d'història. Amb motiu d'aquest aniversari i coincidint amb el derbi osonenc de Primera Catalana celebrat al Municipal entre Vic i Manlleu (2-2), ha tingut lloc la inauguració del Mural del Centenari, una pintura situada a la façana exterior de la tribuna, obra de l'artista d'art contemporani Miquel Ordeig.

Ordeig, que ja va ser l'autor del cartell commemoratiu del 75è aniversari de la Unió Esportiva Vic l'any 1997, reivindica en la seva obra el crit de joia que significa la celebració d'un gol al camp del Vic, una constant que li serveix a l'artista per vincular les diverses generacions d'esportistes que han vestit l'elàstica blanc-i-vermella durant tots aquests anys.

El Mural del Centenari ha estat inaugurat pel seu autor i per l'alcaldessa de Vic, Anna Erra, que han descobert una placa per recordar la data d'aquesta singular creació. Amb aquesta obra, l'entitat ausetana inicia el compte enrere dels actes de celebració del Centenari de la Unió Esportiva Vic, previstos pel mes d'octubre de l'any 2022.