30.10.2020

Acord amb Pasema SA per patrocinar el primer equip de la UE Vic i l'escola de futbol base de la Fundació

Les segones equipacions, tant la del primer equip de la Unió Esportiva Vic com les de l'escola de futbol de la Fundació Unió Esportiva Vic, lluiran el logotip de Pasema SA després que el club i l'empresa ausetana hagin arribat a un acord de patrocini per la vigent temporada 2020-2021.

L'entesa s'ha tancat aquesta setmana a les instal·lacions de l'empresa patrocinadora. En la signatura hi ha estat present, per una banda, Mireia Cornet i Ferran Cornet, fills dels propietaris i encarregats de l'empresa; i per l'altra, el president de la Unió Esportiva Vic i la Fundació UE Vic, Ignasi Puig, i el responsable de l'Àrea Social i Patrocini, Sagi Barnolas. La trobada ha servit també per fer pública les samarretes amb l’estampat del logotip de Pasema.

Pasema SA, amb seu al carrer Cervera, 10, del Polígon Sot Dels Pradals de Vic, compta amb més de cinquanta anys d'experiència i té com a objectiu oferir serveis de compravenda, importació i exportació de maquinària de tota mena, utillatge i articles de ferreteria. Amb aquest acord de patrocini, a banda de l'aportació econòmica que oferirà l'empresa ausetana, des de Pasema podran participar en els actes més destacats que celebrarà el club blanc-i-vermell durant la temporada, a més de poder dissenyar puntualment ofertes exclusives per a les famílies dels esportistes de l'escola de futbol de la Fundació Unió Esportiva Vic.