01.11.2020

Descobreix els jocs i reptes de la Fundació a Instagram Stories

Amb motiu de l'aturada de l'activitat esportiva per als propers quinze dies, des de la Fundació Unió Esportiva Vic se segueix treballant per poder oferir activitats de manera telemàtica als jugadors i jugadores amb l'objectiu de seguir amb la rutina de grup.

A banda de l'esforç per part dels membres del cos tècnic, des de les xarxes socials de l'entitat també es volen compartir una sèrie de continguts de lleure en forma de jocs i de reptes perquè els joves esportistes en puguin ser partícips. Una part d'aquests continguts, a banda d'entretenir, també compliran una funció pedagògica. Així doncs, gràcies a aquests, tant jugadors com tècnics i familiars podran aprendre sobre la història i anècdotes de l'entitat.

Per poder accedir-hi caldrà disposar d'un compte a Instagram. Aquests es podran trobar a l'apartat Stories de l'aplicació mòbil. A banda dels continguts al compte de la Fundació UE Vic, també es podran trobar altres reptes al compte d'Instagram del primer equip. L'objectiu és que aquests continguts s'ofereixin al llarg de tota la temporada i que es consolidin per seguir en futures campanyes.