05.11.2020

El camp del Remei comptarà amb gespa artificial la temporada 2021-2022

El camp del Remei, situat a l'exterior de l'Estadi Municipal de Vic, comptarà en un futur molt proper amb una important remodelació. L'espai, que actualment l'ocupa un camp de sorra, es convertirà en un camp de gespa artificial després que l'Ajuntament de Vic aprovés, en el Ple Municipal celebrat la setmana passada, el pressupost municipal que inclou una partida destinada a aquesta futura intervenció.

Amb aquesta aprovació, es farà realitat una petició que en diverses ocasions havia fet la Fundació Unió Esportiva al govern de la ciutat. Si no hi ha cap contratemps, el camp estarà enllestit per a la següent temporada 2021-2022. Les obres, que tindran un cost de 400 mil euros, estan programades per executar-se el proper estiu. Una vegada completades, el recinte esportiu que engloba l'Estadi Municipal de Vic comptarà amb tres camps de gespa artificial -el camp principal i dos camps annexos-, quelcom que facilitarà la logística d'entrenaments i partits.