29.12.2020

La Fundació UE Vic posa en funcionament la proposta del Banc de Material Esportiu

Moltes famílies aprofiten les festes de Nadal per renovar el material esportiu dels seus fills i filles o bé per fer endreça dels armaris de casa. En aquest sentit, la Fundació Unió Esportiva Vic vol aprofitar aquestes dates assenyalades per impulsar la posada en funcionament d'un banc de roba i calçat esportiu, per tal de promoure la reutilització i pal·liar els dèficits econòmics d'algunes famílies que no disposen dels recursos necessaris per renovar el material. El passat mes de setembre, des de la Fundació UE Vic es va fer públic que s'estava treballant amb la proposta i ara, amb motiu de les festes nadalenques, es vol donar el tret de sortida definitiu.

A banda d'ajudar a les famílies, el Banc de Material Esportiu també oferirà una oportunitat per seguir col·laborant en projectes de cooperació amb països en vies de desenvolupament, especialment aquelles iniciatives organitzades per l'associació catalana ONGD Alkaria, amb la qual la Fundació va signar un acord de col·laboració la temporada 2019-20 en projectes en l'àmbit de l'educació en solidaritat i la promoció dels drets humans.

L'únic requisit per col·laborar en aquest banc solidari és fer una donació gratuïta del material propi (roba i calçat esportiu) que ja no es faci servir i que estigui en bon estat, de manera que la Fundació el pugui destinar als joves esportistes de l'entitat amb un poder adquisitiu menor o bé als programes de cooperació en els que participi el club. El material es podrà dipositar a les oficines de la Fundació en l'horari habitual d'atenció a les famílies. El responsable de l'Àrea de Logística i Material Esportiu, Jordi Tanyà, serà la persona que s'encarregarà de la gestió.