27.12.2020

La presència de la Fundació i la UE Vic a la xarxa segueix en augment

El 2015, amb la creació de la Fundació Unió Esportiva Vic, des de l'entitat es va apostar, des d'un principi, per reforçar la imatge del club a les xarxes socials, tant pel que fa als perfils de l'escola de futbol com del primer equip. D'ençà de la posada en marxa dels diversos perfils de les dues entitats vigatanes, la comunitat de seguidors no ha parat de créixer, en especial a les plataformes de Twitter i d'Instagram, essent aquesta segona la que més força està agafant en l'últim any.

Si ens focalitzem amb la Fundació Unió Esportiva Vic, aquesta va activar el seu compte de Twitter el maig de l'any 2015 i està a punt d'assolir els 1.000 seguidors, mentre que el seu perfil d'Instagram, creat l'octubre de 2015, aquest Nadal ja s'ha enfilat als prop de 1.300 seguidors.

Per la seva banda, el compte de Twitter de la Unió Esportiva Vic ja acumula més de 2.800 seguidors. Aquest va començar el seu recorregut a finals del 2014 com a compte d'aficionats. Amb la posada en marxa de la Fundació, aquesta va decidir apostar per no només informar sobre el futbol formatiu sinó també fer-ho sobre l'actualitat del primer equip, així doncs, va agafar el relleu d'un compte que rondava en aquell moment els 300 seguidors. Per altra banda, l'Instagram del club degà a la ciutat de Vic, creat el juny de 2017, en només tres anys i mig ha aconseguit fidelitzar 1.930 seguidors.

Aquesta notable progressió en els indicadors de seguiment a les xarxes socials de la Fundació i de la Unió Esportiva Vic s'explica pel fet que cada setmana s'actualitzen els continguts i s'afegeixen noves propostes informatives i d'entreteniment per als seus seguidors. Cal reconèixer, per tant, la bona tasca del responsable de l'Àrea de Comunicació i Imatge de la Fundació, David Pallarols, així com la fidelitat i constància de l'Enric Arcalà.