08.01.2021

Èxit de participació del Campus Total Football de Nadal 2020

Més d'una trentena de futbolistes, des de categoria prebenjamí fins a infantil, han participat en l'edició de Nadal 2020 del Campus Total Football. L'esdeveniment, dirigit per Kevin Fernández, s'ha allargat des del 22 de desembre al 7 de gener, amb l'afegit d'una sessió extra i gratuïta per als inscrits, el divendres 8 de gener.

De la mà dels tècnics de la Fundació Unió Esportiva Vic, Guillem Font, Gil Serra, Gerard Crespi i del mateix Fernández, els joves futbolistes es van exercitar sobre la gespa artificial de l'Estadi Municipal de Vic, on es van plantejar diferents situacions de joc, per tal que els jugadors i jugadores les aprenguessin a resoldre per ells mateixos, treballant així la comprensió del joc i els elements que el conformen.

Com ja era habitual en anteriors edicions, en aquesta ocasió els participants del Campus de Nadal també van comptar amb la participació d'esportistes d'elit. Els joves futbolistes van poder gaudir de la visita del jugador osonenc del Juvenil 'A' del RCD Espanyol, Martí Riera, que va aprofitar l'ocasió per sortejar una samarreta d'entrenament i uns pantalons de l'equip blanc-i-blau. A més, els inscrits al Campus Total Football van poder participar en el fantàstic sorteig d'una còpia física del videojoc FIFA 21 de PlayStation, que va anar a parar a mans d'en Gerard Mundó.

Des de l'organització es valora molt positivament la bona acollida de l'edició celebrada durant aquestes festes i ja s'està treballant en el proper campus que tindrà lloc a l'estiu.